Muži ustupují od holení - ilustrační foto
Foto: electroworld.cz
Muži během svého života stráví měsíc jen tím, že se holí. Mnozí z nich si už proto kvůli nedostatku času nechávají raději na obličeji narůst strniště nebo vousy. Ale také proto, že neoholená tvář je nyní moderní. A prodejci potvrzují, že zájem o břitvy klesá.

Neoholená pánská tvář se stává módou. Muži v Evropě a ve Spojených státech sahají stále méně po holicích strojcích či břitvách, a raději si nechávají narůst několikadenní strniště, bradky nebo knírky.

Britská výzkumná společnost Euromonitor dokonce hovoří o "oblibě strnišť" a "rostoucí akceptaci neoholeného vzhledu na pracovišti".

Nová móda se ale již začíná promítat do hospodaření společností, které holicí strojky vyrábějí. Například americká společnost Procter & Gamble, pod jejíž křídla spadá i značka Gillette, nedávno uvedla, že prodej břitev v poslední době klesá. Procter & Gamble přitom drží celkem šedesátiprocentní podíl na trhu s pánskými potřebami na holení.

reklama
HN

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.