Pivo, neoddělitelná součást našeho kulturního dědictví, téma vášnivých debat více či méně znalých konzumentů, ale i semeniště všemožných klišé. Cest, jak se dostat z účinného dosahu reklamní masáže velkopivovarů, je více. Pojďme si ukázat jednu z nich.
Restaurace, hospoda, pivní bar. Na počátky byly Zlý časy v Praze-Nuslích suterénní podnik, kde se dal cigaretový kouř doslova krájet. Už v té době bylo možné ochutnat na pípě více než dvacet různých točených piv. Zásadní zlom nastal po zavedení zákazu kouření a rozšíření podniku na tři zóny, každou s vlastní výčepní stolicí.
Celkem je k dispozici 48 píp a studium míst původu u jednotlivých piv může připomínat malé zeměpisné cvičení. Vyvěšené průvodní listy ukazují, z jakého českého či moravského města (většina případů) či státu pivo pochází. Pravidelní hosté tak spíše než památky přiřazují jednotlivým lokalitám názvy pivovarů: Broumy – Matuška, Kocour – Varnsdorf, Tambor – Hradec Králové, Poutník – Pelhřimov.
HN
Ještě na vás čeká
80
% článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.