Zima přichází a pivovary přemýšlejí, jak co nejvíce vytěžit ze stále ještě čerstvé náklonnosti Čechů (a také – nebo hlavně Češek) k pivům ochuceným ovocnými šťávami nebo aromaty.

Náhlá náklonnost k míchání piva s ovocnou složkou zvýšila už minulý rok výstav velký pivovarů o 1,4 procenta a patří z hlediska řady větších pivovarů k jednomu z mála příznivým trendům na českém trhu. Má ale jednu zásadní vadu, a tou je sezónnost.

Pojem radler je obvykle používán pro pojmenování osvěžujícího nízkokalorického piva, v příchutích převládají citrusy. To je ideální produkt na plovárnu, ale ne na sjezdovku. Toto apriorní spojení mezi radlerem a létem se na českém trhu snaží přerušit už dva produkty.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se