Ještě před pandemií byl proti nakupování on‑line. Dnes už si v internetových obchodech pořizuje takřka vše. „Jsem typickým příkladem toho, jak se během jednoho roku naprosto změnilo spotřebitelské chování milionů lidí po celém světě,“ říká Igor Rattaj, slovenský spolumajitel a největší samostatný akcionář společnosti Tatry Mountain Resorts (TMR), jež provozuje lyžařské areály, akvaparky, zábavní střediska a hotely na Slovensku, v Česku, Polsku a Rakousku. Někdejší partner finanční skupiny J&T je přesvědčen, že změna spotřebitelského chování se promítne nejen v lyžařském podnikání, ale v celé ekonomice i společnosti a firmy, které na to nebudou schopny zareagovat, skončí.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se