Byly časy, kdy Igor Rattaj strávil na sjezdovkách až 100 dní za sezonu. Dnes s nadsázkou říká, že patří mezi lyžaře, kteří ve skiareálu hledají nejdřív hospodu.
Foto: Tomáš Nosil
Slovenský podnikatel Igor Rattaj míní, že koronavirová krize významně zamíchá kartami a promění rovnováhu sil v lyžařském byznyse, kterému se věnuje i on. Také proto nevylučuje, že své podnikání bude nadále rozšiřovat nejen v Česku, ale rovněž v zahraničí.

Ještě před pandemií byl proti nakupování on‑line. Dnes už si v internetových obchodech pořizuje takřka vše. „Jsem typickým příkladem toho, jak se během jednoho roku naprosto změnilo spotřebitelské chování milionů lidí po celém světě,“ říká Igor Rattaj, slovenský spolumajitel a největší samostatný akcionář společnosti Tatry Mountain Resorts (TMR), jež provozuje lyžařské areály, akvaparky, zábavní střediska a hotely na Slovensku, v Česku, Polsku a Rakousku. Někdejší partner finanční skupiny J&T je přesvědčen, že změna spotřebitelského chování se promítne nejen v lyžařském podnikání, ale v celé ekonomice i společnosti a firmy, které na to nebudou schopny zareagovat, skončí.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 95 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • Pravidelné speciály v digitální podobě
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nevybrali jste si? Přejděte na všechny nabídky předplatného HN.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.