Den nastartujete rozhovorem o umělé inteligenci „tváří v tvář“ s předním americkým vývojářem, u oběda pak s několika politiky proberete aktuální kauzu výbuchu ve Vrběticích. Odpoledne strávíte poslechem motivační přednášky zaměřené na osobní rozvoj, a pokud ještě nemáte dost, připojíte se na lekci angličtiny. Večer po diskusi s úspěšným českým byznysmenem zakončíte ve skupině, kde se předčítají pohádky dětem. A když vás nic z toho nechytne, můžete se jednoduše přidat k tlachání v „růmce“ založené vaším kamarádem. Vše se tu děje naživo, včetně odpolední přednášky. Nějak tak vypadá jeden den na sociální síti Clubhouse, která v posledních měsících zaujala miliony lidí z celého světa včetně desítek tisíc Čechů. Na pouze rok starou službu, jež zatím žije jen z peněz investorů a dostat se na ni je možné pouze na pozvání, navíc donedávna byla oficiálně přístupná jen přes iPhone, to ale vůbec nejsou špatná čísla.

S propuknutím globální pandemie Clubhouse rychle zazářil, členství s puncem exkluzivity a možnost „osobního“ on-line setkání s celebritami zabraly. Jeho hvězda ale v poslední době trochu pohasla. Přesto to vypadá, že se Clubhousu ve světě sociálních sítí podařilo etablovat nový fenomén hlasových rozhovorů. „Clubhouse možná nepřežije. Zůstane po něm ale právě důraz na audiosložku, s kterou teď začínají experimentovat Facebook nebo Twitter. Jak moc bude tenhle přístup úspěšný, zatím zůstává otázkou,“ míní Josef Šlerka, odborník na studium sociálních sítí z Univerzity Karlovy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se