Když se loni na jaře manažeři britského Audioboomu rozhodli svoji firmu prodat, aby získali kapitál na její další expanzi, čekalo je zklamání. Světově významného producenta a distributora podcastů, krátkých zvukových pořadů šířených on‑line, tehdy nikdo nechtěl. Teď Audioboom zažívá mnohem veselejší časy. Podle nedávno zveřejněných čísel meziročně navýšil tržby o pětinu bezmála na 27 milionů dolarů (575 milionů korun). Jeho pořady tvořené pro fotbalovou Premier League či televizi BBC v aplikacích streamingových služeb Apple Podcasts či Spotify každý měsíc poslouchá na 25 milionů lidí z celého světa.
S nástupem koronaviru do Audioboomu nikdo neinvestoval ze strachu z nejistého vývoje. Podcasty lidé do té doby obvykle poslouchali při cestě do práce nebo během návratu z ní. Čekalo se, že popularita mluveného slova začne klesat. Opak je ale pravdou: lidé si podcasty krátí volný čas, jenž jim zbývá vedle home officu, mnohem více než dřív.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi