To, že je někdo větší, neznamená, že je také efektivnější, pružnější a chytřejší," prohlásil v rozhovoru pro německý list Handelsblatt muž, který tvrdí, že nejdůležitější je zisková marže, nikoli objem prodeje. Ve dvaašedesáti letech však Carlos Tavares stanul v čele obrovské automobilky, jež se 16. ledna zrodila spojením francouzské PSA Group a italsko-americké společnosti Fiat Chrysler Automobiles.
Příběhy
Čtvrtou největší automobilku světa převzal muž v obnošených botách, který létá v ekonomické třídě a nesnáší porady

Carlos Tavares žije auty od malička. Ve dvaadvaceti s nimi dokonce začal amatérsky závodit. V té době také u Renaultu začala jeho manažerská kariéra.
Foto: Profimedia
Jednou z nejvlivnějších postav světového automobilového průmyslu se minulý týden stal Portugalec Carlos Tavares. Muž, který nesnáší rozvleklé porady a létá v ekonomické třídě, stanul v čele nového obřího koncernu Stellantis. Slibuje, že všech jeho 14 značek, ke kterým patří Peugeot, Fiat, Opel nebo Jeep, dostane novou šanci. A zároveň že ušetří stamiliardy ročně.
HN
Máte již předplatné? Přihlaste se.