Mohl se živit hraním v pražské punkrockové skupině Jaksi Taksi. V 90. letech strávil Ondřej Parpel v kapele tři roky, před kariérou baskytaristy dal ale nakonec přednost podnikání. "Kluci to tehdy už chtěli dělat profesionálně, já se zase chtěl věnovat byznysu, takže jsme se dohodli a odešel jsem. Bylo to ale skvělý období," vzpomíná Parpel. Svého rozhodnutí nelituje, dnes vede firmu téměř s půlmiliardovými tržbami, která dodává zboží do největších světových e-shopů.
Příběhy
Se Stouny nehraju. Jejich fanoušci ale nosí moje trička, říká muž, který zboží vyrobí až na zákazníkovo přání

Ondřeji Parpelovi je blízký princip, na kterém vznikají zakázky firmy, jejímž je spolumajitelem: Na vyžádání znamená udržitelnost.
Foto: HN – Honza Mudra
Od gymnaziálních pokusů s batikovanými tričky se někdejší punkový baskytarista Ondřej Parpel dostal až k velkovýrobě fanouškovských předmětů. Oděvy, plakáty či hrnky s portréty akčních hrdinů i s logy slavných kapel si dnes u něj objednávají internetové obchody z celého světa. A hudba, se kterou úplně neskončil, hrála roli i v jeho byznysovém příběhu.
HN
Máte již předplatné? Přihlaste se.