Ondřeji Parpelovi je blízký princip, na kterém vznikají zakázky firmy, jejímž je spolumajitelem: Na vyžádání znamená udržitelnost.
Foto: HN – Honza Mudra
Od gymnaziálních pokusů s batikovanými tričky se někdejší punkový baskytarista Ondřej Parpel dostal až k velkovýrobě fanouškovských předmětů. Oděvy, plakáty či hrnky s portréty akčních hrdinů i s logy slavných kapel si dnes u něj objednávají internetové obchody z celého světa. A hudba, se kterou úplně neskončil, hrála roli i v jeho byznysovém příběhu.

Mohl se živit hraním v pražské punkrockové skupině Jaksi Taksi. V 90. letech strávil Ondřej Parpel v kapele tři roky, před kariérou baskytaristy dal ale nakonec přednost podnikání. "Kluci to tehdy už chtěli dělat profesionálně, já se zase chtěl věnovat byznysu, takže jsme se dohodli a odešel jsem. Bylo to ale skvělý období," vzpomíná Parpel. Svého rozhodnutí nelituje, dnes vede firmu téměř s půlmiliardovými tržbami, která dodává zboží do největších světových e-shopů.

HN

Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.