Na mladé se zapomíná, upozorňují Jan Hevessy (vlevo) a Ondřej Karhan.
Foto: HN – Lukáš Oujeský
Zakladatelé rodinných společností mnohdy narážejí na nezájem nástupnické generace o to, co vybudovali.

Dnešní padesátníci až osmdesátníci, kteří v 90. letech vydřeli své firmy od píky či je šikovně zprivatizovali, se dnes musí popasovat s nečekaným problémem. S vlastními dospělými dětmi, které mají o svých kariérách a životech úplně jiné představy. A mnohdy se podle nich už zařídily.

HN

Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.