Nejsledovanější cyklistický závod. Tour de France je pro cyklovýrobce nejlepší místo ke zviditelnění. Televizní přenosy sledují miliony diváků. „Reklama pak letí do celého světa,“ říká Dalibor Kmenta.
Foto: HN – Tomáš Škoda
Dalibor Kmenta se v mládí pokoušel dostat mezi cyklistické profesionály. To mu sice nakonec nevyšlo, na bicyklech a výbavě pro ně ale postavil svůj byznys – a uspěl. Letos se mu podařilo udělat další krok pro podporu svých výrobků: na největší a nejslavnější etapový závod světa Tour de France vyrazil jeden z týmů v brýlích a helmách jeho vlastní značky Force.

Tour de France měla 10. září na programu nejdelší etapu letošního ročníku. V tomto úseku závodníci stráví v sedle svých kol více než pět hodin, trasa končí po 218 kilometrech v malé obci Sarran ve střední Francii. Jako první do cíle přijel mladý švýcarský cyklista Marc Hirschi. O necelou minutu později se v cílové rovince objevil zkušený domácí jezdec Pierre Rolland z týmu B&B Hotels − Vital Concept. Pro francouzskou stáj, která na Tour de France startovala poprvé, znamenalo druhé místo v etapě dosud největší úspěch. Ten pak ještě podtrhl další člen týmu, Quentin Pacher, který dojel čtvrtý.

HN

Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.