Nejsledovanější cyklistický závod. Tour de France je pro cyklovýrobce nejlepší místo ke zviditelnění. Televizní přenosy sledují miliony diváků. „Reklama pak letí do celého světa,“ říká Dalibor Kmenta.
Foto: HN – Tomáš Škoda
Dalibor Kmenta se v mládí pokoušel dostat mezi cyklistické profesionály. To mu sice nakonec nevyšlo, na bicyklech a výbavě pro ně ale postavil svůj byznys – a uspěl. Letos se mu podařilo udělat další krok pro podporu svých výrobků: na největší a nejslavnější etapový závod světa Tour de France vyrazil jeden z týmů v brýlích a helmách jeho vlastní značky Force.

Tour de France měla 10. září na programu nejdelší etapu letošního ročníku. V tomto úseku závodníci stráví v sedle svých kol více než pět hodin, trasa končí po 218 kilometrech v malé obci Sarran ve střední Francii. Jako první do cíle přijel mladý švýcarský cyklista Marc Hirschi. O necelou minutu později se v cílové rovince objevil zkušený domácí jezdec Pierre Rolland z týmu B&B Hotels − Vital Concept. Pro francouzskou stáj, která na Tour de France startovala poprvé, znamenalo druhé místo v etapě dosud největší úspěch. Ten pak ještě podtrhl další člen týmu, Quentin Pacher, který dojel čtvrtý.

HN

Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.