Televizní noviny 13. prosince roku 2004 byly pro mladou moderátorskou dvojici Lucie Borhyová − Ray Koranteng výjimečné. Hned první zpráva, kterou divákům přečetli, se týkala jejich zaměstnavatele. "Většinový vlastník naší televize, společnost PPF, dnes oznámila, že prodává 85 procent svého podílu v Nově americké firmě CME," sdělil milionovému publiku Koranteng. A dodal, že nejsledovanější televize v zemi se do rukou staronového majitele dostane zhruba za 15 miliard korun, a transakci připsal zásluhu i za to, že česká měna ten den rekordně posílila vůči euru.
O 15 let později se otázka vlastnictví Novy opět dostala do Televizních novin, i když tentokrát až hluboko mezi méně důležité zprávy. "Prodej skupiny CME, jejíž součástí je i televize Nova, chce nechat prověřit americký republikánský senátor Marco Rubio," pronesl moderátor, kterým byl… kdo jiný než Koranteng, jištěný svou dlouholetou kolegyní.
Hvězda, která ne a ne pohasnout
Dvě epizody, mezi nimiž se na obrazovkách vystřídalo více než pět a půl tisíce vydání hlavních večerních zpráv, ukazují pozoruhodnou stabilitu Novy. Její postavení na tuzemském televizním trhu přes všechny technologické změny, programové veletoče či periodické výměny vedení je stále výsadní. Ustála dravou a stále i početnější konkurenci a ani výměny majitelů nebyly zásadním přelomem. Nova vlastně za šestadvacet let své existence poznala jen dva: americkou mediální korporaci CME (jméno jejího formálního předchůdce můžeme klidně zapomenout) a českou (podle místa sídla však nizozemskou) finanční skupinu PPF, ovládanou Petrem Kellnerem.