Od začátku srpna miliony lidí soupeří o přežití roztomilých postaviček v nelítostném boji. Místo toho, aby se navzájem vraždili, se však hrdinové snaží překonat co nejrychleji překážky v trojrozměrném prostředí inspirovaném televizními hrami, jako je Pevnost Boyard nebo Total Wipeout. K popularitě a prodeji více než sedmi milionů kopií během jediného měsíce hře Fall Guys: Ultimate Knockout malého nezávislého studia Mediatonic pomohlo Sony.
Technologie
Fall Guys: Sony dělá z her "zdarma" komerční hity

Fazolka, jež překážky a úkoly, jaké známe například z Pevnosti Boyard, zvládne nejpomaleji, neumírá, jen vypadává ze hry. Nejspíš i pro svou mírnost mají Fall Guys: Ultimate Knockout takový úspěch.
Foto: Mediatonic
Přidávat kvalitní hry jako bonus zdarma k předplatnému je jistě výborný marketingový tah. Výsledkem přitom mohou být rekordní prodeje těchto her na jiných platformách.
HN
Máte již předplatné? Přihlaste se.