Fazolka, jež překážky a úkoly, jaké známe například z Pevnosti Boyard, zvládne nejpomaleji, neumírá, jen vypadává ze hry. Nejspíš i pro svou mírnost mají Fall Guys: Ultimate Knockout takový úspěch.
Foto: Mediatonic
Přidávat kvalitní hry jako bonus zdarma k předplatnému je jistě výborný marketingový tah. Výsledkem přitom mohou být rekordní prodeje těchto her na jiných platformách.

Od začátku srpna miliony lidí soupeří o přežití roztomilých postaviček v nelítostném boji. Místo toho, aby se navzájem vraždili, se však hrdinové snaží překonat co nejrychleji překážky v trojrozměrném prostředí inspirovaném televizními hrami, jako je Pevnost Boyard nebo Total Wipeout. K popularitě a prodeji více než sedmi milionů kopií během jediného měsíce hře Fall Guys: Ultimate Knockout malého nezávislého studia Mediatonic pomohlo Sony.

reklama
HN

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.