Ve své době to byly výkřiky nejnovější a také nejdražší techniky: bezpečnostní konstrukce karoserie s deformačními zónami, airbag, ABS, elektronická stabilizace podvozku. Dnes jde o samozřejmou výbavu i těch nejlevnějších aut. Mají jedno společné: poprvé se objevily ve vrcholné řadě vozů Mercedes, ve třídě S.
Technologie
Ruce z volantu. Nový Mercedes třídy S se příští rok bude řídit sám

Mercedes třídy S se bude prodávat jen jako sedan (dřívější kupé a kabriolet končí), na výběr bude mezi kratší verzí dlouhou 5,2 metru a delší s 5,3 metru na délku.
Foto: MERCEDES
Sedmá generace vlajkové lodi německé značky nabízí luxus, komfort a jako vždy nejpokročilejší technologie. A od příštího roku, po schválení k provozu, i částečně autonomní řízení.
HN
Máte již předplatné? Přihlaste se.