Mercedes třídy S se bude prodávat jen jako sedan (dřívější kupé a kabriolet končí), na výběr bude mezi kratší verzí dlouhou 5,2 metru a delší s 5,3 metru na délku.
Foto: MERCEDES
Sedmá generace vlajkové lodi německé značky nabízí luxus, komfort a jako vždy nejpokročilejší technologie. A od příštího roku, po schválení k provozu, i částečně autonomní řízení.

Ve své době to byly výkřiky nejnovější a také nejdražší techniky: bezpečnostní konstrukce karoserie s deformačními zónami, airbag, ABS, elektronická stabilizace podvozku. Dnes jde o samozřejmou výbavu i těch nejlevnějších aut. Mají jedno společné: poprvé se objevily ve vrcholné řadě vozů Mercedes, ve třídě S.

reklama
HN

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.