Je trochu rozcuchaný, na tváři má dvoudenní strniště. "Byl jsem s manželkou na dovolené v Amsterdamu, ale už jsem zase zpět ve firmě v jednom kole," rozhazuje rukama šestatřicetiletý Karol Banaszkiewicz. "Je to jízda!" O čem mluví, se dá celkem přesně vyjádřit, ostatně před pár dny se s výsledkem své firmy Displate pochlubil na profesní sociální síti LinkedIn a příspěvek doplnil i několika raketovými emotikony: v roce 2020, kdy světovou ekonomiku ochromila covidová pandemie, vystřelil Displate překvapivým tempem a už teď překonal loňské tržby. Ty letošní by se podle aktuálních odhadů měly zastavit někde kolem 74 milionů dolarů, tedy zhruba 1,6 miliardy korun, navíc s pětinovým provozním ziskem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se