Firma Jana Vokurky dostala název po zdejším slavném doktorovi a léčiteli Johannu Kittelovi, který tu žil v 18. století. Jeho jméno se objevovalo i v počeštěné verzi Kitl, pro kterou se rozhodli.
Foto: HN – Radek Vebr
Touha postavit se na vlastní nohy přivedla bývalého marketéra Jana Vokurku nejprve k přírodním sirupům a pak k vratislavické minerálce. A také zpátky domů.

Před patnácti lety, v neklimatizovaném autobusu nacpaném lidmi kdesi v Indonésii to Janu Vokurkovi najednou došlo − nápad jeho přítelkyně Marty, aby vyráběl nápoje z bylinek, je to pravé. Před společnou dovolenou si dal tehdejší marketér z Nestlé jasný úkol: vymyslet něco, v čem by mohl začít podnikat, a začít nový život.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.