Valentýn - Ilustrační foto
Foto: Pixabay
Češi se v průzkumech tváří, že Valentýna moc neslaví, obchodníci ale hovoří o opačném trendu. Zeptali jsme se prodejců, co si na 14. února pro zákazníky připravili. Pozorují zvyšující se oblibu "importovaného" svátku lásky?

Svátek zamilovaných šimrá nejen naše city, ale systematicky popichuje i naše materiální založení. Květináři zdobí výlohy záplavami růží, cukrárny jsou plné sladkých srdcí, návrháři šperků a spodního prádla vymýšlejí nové kolekce... Společnost MasterCard dokonce sestavila mezinárodní Love Index, který vychází z analýzy transakcí platebními kartami. Útraty několik dnů před Valentýnem narůstají až o 73 procent.

Zeptali jsme se prodejců spodního prádla, erotických pomůcek a šperků, jak se na svátek lásky připravují a jak moc mají Češi 14. únor spojený s nakupováním.

Provokace prádlem

4Přestože nám v průzkumu většina oslovených odpovídala, že Valentýna neslaví, obchodníci mluví o opačném trendu. "Vlna objednávek a zákazníků přichází zpravidla dva až tři dny před Valentýnem," potvrzuje prodavačka Martina z butiku Agent Provocateur, který prodává luxusní spodní prádlo v pražské Pařížské ulici.

reklama
HN

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.