Zatímco některé pivovary začaly experimentovat s radlery, ovocnými pivními limonádami s nízkým obsahem alkoholu, jiné vsadily na nealkoholickou alternativu s přírodní chutí, která ne každému přirostla k srdci. Nyní na trh vstupuje i zbrusu nová česká kola s poněkud nečeským názvem Bittersweet.
"O české variantě názvu jsme samozřejmě uvažovali. Předpokládáme však expanzi i na zahraniční trhy, a proto jsme se snažili vymyslet mezinárodně srozumitelný a dobře vyslovitelný brand," vysvětluje Mariana Pohlová, mediální konzultantka společnosti.
Bittersweet je nealkoholickou novinkou Pivovaru Vyškov. Spojuje v sobě osvěžující nealko nápoj s pivovarskými poklady sladem a chmelem. Po ochutnání dochází ke střetu dvou protipólných chutí – hořkosti a sladkosti. Přeneseně světa mužů a žen.
Tváří nové české bitter koly je designérka a majitelka módního salonu Petra Kurschová.. Výsledná podoba etikety nápoje je taktéž jejím dílem: "Do designu jsem ukryla ženskou a mužskou symboliku a moc se těším, až ji budou lidé rozplétat."
Náznak síťové struktury na etiketě připomíná dámské punčochy, bystré oko rozpozná korzet nebo polstrování v dámském budoáru. Lovecký motiv srdce a parohy odkazuje na muže-lovce.
Bittersweet je zřejmě jedinou kolou široko daleko, která neobsahuje kofein, chemické přísady ani umělá barviva. Hořkost jí zajišťuje kvalitní český chmel, sladkou chuť oblíbené sladidlo současnosti – stévie. Bez obav ji mohou ochutnat děti, řidiči, diabetici i těhotné ženy.
Sladové a chmelové limonády svůj největší boom zažily již v minulé sezoně, kdy pivovar Staropramen představil Sládkovu limonádu hned ve dvou variantách. Domácí limonádu s chmelovým extraktem do nápojového lístku zařadil i pivovar Černá Hora, od sousedního německého pivovaru Krombacher máme sladovou limonádu Fassbrause. Nápoje nejčastěji lákají na originální chuť, přírodní suroviny, šetrný způsob výroby a nízké energetické hodnoty.
Zapojte se také do naší ankety. Hledáme nejlepší minipivovar v Česku.