Kampaň dánské cestovky "Udělej to pro mámu. Udělej to pro Dánsko."
Foto: Youtube.com, Spies Rejser
5. 10. 2015 15:20
Sdílet
Dánská cestovní agentura spustila marketingovou kampaň, která reaguje na klesající porodnost v zemi.
Vtipné video pobízí matky, aby svým dětem koupily zájezd v teplých destinacích, kde je šance na početí daleko vyšší než v chladných oblastech.
Cestovka "garantuje" vnoučata do devíti měsíců.
V Evropě se rodí stále méně dětí a Dánsko není výjimkou. Ze skandinávských zemí je dokonce na nelichotivém prvním místě a ročně se zde narodí jen 10 dětí na 1000 obyvatel.
Dánská cestovní společnost Spies se tak rozhodla povzbudit lidi k rození dětí a zároveň i zvýšit svoje tržby. Její kampaň Udělej to pro mámu (Do it for Mom) okamžitě vzbudila pozornost na sociálních sítích a stala se virální.
HN
Ještě na vás čeká
80
% článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.