Land Rover Defender
Foto: archiv firem
Jako by se vkus designérů houpal na sinusoidě. Jednou vítězí hrany, jindy obliny. O hrany teď ale není zájem. Přitom dávaly automobilovému světu svěžest.

Dodnes vzpomínám na své první svezení v Nissanu Cube. Ano, jak název napovídá, bylo to velmi hranaté auto, které se dokonce krátký čas prodávalo i na českém trhu.

Nutno podotknout, že bez většího úspěchu. Bylo totiž až příliš výstřední. Hranatou karoserii doplňovala asymetrická okna, a navíc nešlo ani o příliš levný vůz. Nissan Cube si proto u nás našel jen málo zastánců.

Řídil jsem tuhle podivnost někdy okolo roku 2008, tedy v době, kdy se na trh dostalo první kompaktní SUV od Mercedesu jménem GLK. A jestli nějaké soudobé auto bylo průkopníkem hran, pak to bylo právě tohle.

reklama
HN

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.