Lancia Thesis
Foto: VÝROBCI
Automobilky se v odhadu toho, co bude chtít zákazník, občas spletou. Zrodí se vzácné kuriozity, které jejich doba odmítne. Jenže později se stanou kultovními předměty sběratelů.

Výrobci automobilů mají těžký úkol. Vzhledem k délce vývoje každého vozu se jim musí podařit uhodnout, co budou zákazníci zhruba za pět let od auta očekávat, jaké budou trendy, jednoduše co pofrčí. Je to trochu věštba z křišťálové koule, která má silnou šanci, že nevyjde. Méně odvážné firmy včas model přepracují, ty s opravdovým odhodláním ho ale i přes veškerou nepřízeň vydají. Vznikají klenoty, které jejich doba odmítne, ale za pár let se stanou kultovními předměty sběratelů.

HN

Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.