Restaurace Máneska má styl a atmosféru.
Foto: HN – Lukáš Bíba
Restaurace Máneska navázala na Ambiente, které bylo v 90. letech jedním z prvních pražských podniků, kde jste si mohli dát slušný steak. Podnik se stal známým i díky loňské reklamě s upovídanou Slovenkou, jejíž vodopád historek zastaví až biftek na talíři. Zdejším "signature dish" je steak z loupané plece: oyster blade. Umějí ho tu připravit šťavnatý a křehký.

Milovníci masa vědí o tomto prostoru na Vinohradech už od 90. let, kdy bylo zdejší Ambiente jedním z prvních pražských podniků, kde jste si mohli dát slušný steak. Máneska na tuhle tradici navázala a víceméně se jí to daří, byť konkurence v oblasti americké „tex-mex kuchyně“ je už dnes v Praze mnohem větší.

Red Pif: Večeře ve dvou vyjde jako na tři dny odtažené auto z modré zóny - čtěte ZDE

Máneska se loni proslavila také jako restaurace, kde „je každá kráva šťastná“. Reklama s upovídanou Slovenkou, jejíž vodopád historek zastaví až biftek na talíři, naštvala feministky i Slováky. Zda přivedla do vinohradského steakhousu nové zákazníky, lze těžko posoudit. Jedno je ale jisté – restaurace má styl a atmosféru.03 06 uctenka

Byli jste v poslední době na zajímavém obědě či večeři? Nebo se chystáte? Schovejte si účtenku, vyfoťte si objednaná jídla a pošlete nám i s komentáři, co vám chutnalo/nechutnalo a proč.

Pro správnou funkčnost povolte javascript ve Vašem prohlížeči