VÍTĚZKY
Foto: archiv HN
O budoucí české královny krásy se bude starat nová společnost. M Marketing Michaely Maláčové, která soutěž vybudovala před deseti lety, přechází pod podnikatelskou skupinu sdruženou okolo Agentury Orange.

Po deseti ročnících mění Česká Miss svého vlastníka. Novým majitelem firmy M Marketing, která je pořadatelem národní soutěže krásy, se stává společnost Czech Event Production.

„Rozhodnutí o prodeji České Miss souvisí se záměrem společnosti Luxury Brand Management věnovat se především rozvoji obchodu s luxusním zbožím. Soutěž stojí na vlastních nohách a naše společnost má nyní před sebou jiné priority,“ komentovala prodej Martina Matoušková, CEO společnosti LBM, pod niž společnost M Marketing spadala.

HN

Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.