Člen svého kmene
Foto: YouTube
Módním značkám už nestačí inzerovat v časopisech. Ke svému marketingu začínají využívat i těla zákazníků. S pomocí tetování se na kůži dostávají loga i obrázky. Kérky využila i HBO, když se snažila upoutat pozornost k nové řadě seriálu Hra o trůny.

O každoroční zahajovací party berlínského Fashion Weeku pod taktovkou blogerského dua Dandy Diary se traduje, že pro mnohé neznamená pouze začátek týdne módy, nýbrž také jeho konec. Ani letos tomu nebylo jinak.

Jen si z autodílny Klas v berlínské čtvrti Friedrichshain-Kreuzberg, kde se noční běsnění odehrálo, několik desítek "šťastlivců" odneslo víc než několikadenní kocovinu. Organizátoři se totiž rozhodli akci obohatit o provizorní tetovací salon, takzvaný pop-up tattoo shop, ve kterém se "rozdávalo" nové logo blogu - černá tečka.

reklama
HN

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.