Prague Fashion Night. Louis Vuitton a kabelky ALMA PM EPI
Foto: HN – Jiří Koťátko
Krabička poslední záchrany, designový objekt i dlouhodobá investice v jednom. O luxusní kabelky je takový zájem, že řada žen je pro ně schopna udělat cokoli.

Kdo zná film Páni mají radši blondýnky, ví, že nejlepšími kamarády žen jsou diamanty. Kdo se však v posledních letech podíval do výročních zpráv domů Hermes, Louis Vuitton a spol., záhy zjistil, že nejvěrnější jsou ženy kabelkám.

Na obratech luxusních značek se někdy podílejí až padesáti procenty, což autorku známé knihy o oděvním byznyse Deluxe: How Luxury Lost Its Luster Dany Thomasovou přimělo k tvrzení, že kabelky představují motor, jenž luxusní značky ve 21. století popohání.

Důvodů je hned několik: tak například zisk z jedné kabelky podle Thomasové dnes běžně představuje deseti až jedenáctinásobek výrobní ceny. Návrhář Karl Lagerfeld zase tvrdí, že o luxusní kabelky je takový zájem, protože si je může dovolit každý, a pro mnohé ženy tak představují vstupenku do světa luxusu.

Kdyby car módy četl výše zmíněnou knihu, dozvěděl by se, že v Japonsku dívky často pracují jako prostitutky jen proto, aby si mohly dovolit tu jeho.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • Pravidelné speciály v digitální podobě
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nevybrali jste si? Přejděte na všechny nabídky předplatného HN.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.