Manažerům a marketérům je určená příručka o tom, jak uvažují návrháři. Má firmy přimět, aby investovaly do designu. Když například studio DeFORM navrhlo cyklistické přilby Krust, byl o ně takový zájem, že zákazníci čekali na další várku půl roku.
Britský Design Council spočítal, že jedna libra investovaná do designu přinese firmě minimálně dvacet liber na konečném zisku zpět.
Těmito slovy začíná příručka Proč design?, kterou občanská sdružení Protebe a CzechDesign rozvážejí zdarma do českých firem, aby manažerům a marketérům přiblížila práci a uvažování návrhářů.
A protože čas jsou peníze, tvoří manuál jednoduše strukturované body s dobrými i špatnými příklady z praxe.
"Často se totiž stávalo, že dobře rozběhnutá spolupráce skončila kvůli vzájemnému nepochopení fiaskem," vysvětlila HN Jana Vinšová z CzechDesignu.
HN
Ještě na vás čeká
80
% článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.