Muži během svého života stráví měsíc jen tím, že se holí. Mnozí z nich si už proto kvůli nedostatku času nechávají raději na obličeji narůst strniště nebo vousy. Ale také proto, že neoholená tvář je nyní moderní. A prodejci potvrzují, že zájem o břitvy klesá.
Neoholená pánská tvář se stává módou. Muži v Evropě a ve Spojených státech sahají stále méně po holicích strojcích či břitvách, a raději si nechávají narůst několikadenní strniště, bradky nebo knírky.
Britská výzkumná společnost Euromonitor dokonce hovoří o "oblibě strnišť" a "rostoucí akceptaci neoholeného vzhledu na pracovišti".
Nová móda se ale již začíná promítat do hospodaření společností, které holicí strojky vyrábějí. Například americká společnost Procter & Gamble, pod jejíž křídla spadá i značka Gillette, nedávno uvedla, že prodej břitev v poslední době klesá. Procter & Gamble přitom drží celkem šedesátiprocentní podíl na trhu s pánskými potřebami na holení.
HN
Ještě na vás čeká
70
% článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.