Ivan Flek, výkonný ředitel United Backeries
Foto: HN – Martin Svozílek
Vloni přišel pekárenský řetězec United Bakeries o svého nejvýznamnějšího zákazníka, Ahold. Nový výkonný ředitel Ivan Flek teď vysvětluje svou strategii pro pekárenskou jedničku na českém trhu i proč skončil s vlastními podnikáním a po letech se vrátil k pekařině.

Téměř celý svůj život spojil s potravinářským byznysem. Byl manažerem pekáren, a v polovině devadesátých let vlastní pekařství dokonce vedl. "Pak mě ale utrápila především státní administrativa," vysvětluje Ivan Flek, proč vlastního podnikání nakonec nechal.

Před devíti lety se, jak sám říká, rozhodl pro dobrodružství – vrhl se do sféry komerční bezpečnosti. Teď se k pekařině vrátil, aby jako nový výkonný ředitel pomohl majitelům United Bakeries po neúspěšných jednáních o odkupu Agrofertem a ztrátě významného zákazníka Aholdu postavit byznys opět na nohy.

 

reklama
HN

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.