Před čtrnácti lety stačila žebra, kuřecí křídla a kolena, dnes na kolena chodí hlavně turisti, říká manažer Potrefených hus David Petřík
Foto: Archiv společnosti
Minulý rok zaznamenaly restaurace Potrefená husa osmiprocentní růst. "Naším konceptem projdou ročně tři miliony lidí," říká manažer franšízy David Petřík. Jak funguje koncept, na kterém pivovar Staropramen během čtrnácti let postavil lukrativní byznys, zatímco si řada restaurací stěžuje na krizi?

Vybudovali jsme jeden úspěšný koncept, brzy se pustíme do dalšího, slibuje Staropramen. V Česku provozují franšízu, která spravuje síť restaurací pod značkou Potrefená husa. Konceptem určeným pro města od 70 tisíc obyvatel projde ročně přes tři miliony hostů.

Po čtrnácti letech postupného rozvíjení konceptu jich po celé České republice funguje dvacet devět (jedna je na Slovensku), nejvíc v Praze, kde je Staropramen doma. „Nikdy jsme nechtěli, aby byly Potrefených hus stovky. V rámci největšího boomu jsme stavěli tři nebo čtyři provozovny ročně a touto cestou chceme jít i do budoucna,“ vysvětluje manažer franšízy David Petřík. Důraz na volbu místa a partnera pro franšízu, který převažuje nad kvantitou, podle něj patří k základním kamenům úspěchu.

reklama
HN

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.