Pasažérům lezou nejvíc na nervy hlasití spolucestující.
Foto: Shutterstock
Zapáchající cestující se umístili hodně vysoko mezi podněty, které nejvíce obtěžují klienty největšího britského železničního dopravce. Někteří lidé bez hlesu trpí, jiní se s rozhodností evakuují nebo přímo ohradí. Jak je na tom tichá i vyřčená averze v číslech?

Největší běsnění cestujících vyvolávají lidé, kteří ve vlacích hlasitě telefonují, píše se ve studii, kterou si nechala vypracovat železniční společnost CrossCountry. Otevřeně to ale schytávají i ti, kteří jsou cítit víc, než je pro okolí únosné.

V číslech to vypadá následovně: 53 % dotazovaných nejvíc irituje, když někdo křičí do telefonu; pouhá třetina (konkrétně 36 %) ale od hlučného spolucestujícího odejde.

reklama
HN

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.