Demografické i ekonomické ukazatele lákají americké franšízy do Česka, americký trh stagnuje.
Foto: Shutterstock
Americká síť Chuck E. Cheese's a další chystají vstup na český trh. McDonald's a další lídři trhu loni v Česku otevřeli nové pobočky. Expanzi ve střední a východní Evropě na rozdíl od stagnující Ameriky pokládají za krok správným směrem. Překonají úspěch McDonald´s?

Americký řetězec Chuck E. Cheese's, jehož pobočky jsou kombinací zábavního centra a fastfoodové restaurace, má zájem o vstup na český trh. Proto tu už hledá parnera, který by restauraci této značky provozoval formou franšízy. Na americkém trhu už nevykazuje významný růst, jeho strategií je zesílení zahraniční expanze, o které vedení firmy rozhodlo na začátku letošního roku. Po Střední Americe, tedy Mexiku, Portoriku či Panamě, má na řadu přijít střední a východní Evropa.

"Americký trh je nasycený, jestli si chceme udržet profit, musíme ven. Nechceme sami sebe kanibalizovat," uvedl v rozhovoru pro HN Carlos de León, šéf expanze Chuck E. Cheese's. "Česká republika spolu s Polskem či Ruskem splňuje naše ekonomická, politická a demografická kritéria. Populace tu roste, jsou zde příznivé ceny nemovitostí i rozumné daně," dodal k plánům své firmy de León.

HN

Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.