Americký řetězec Chuck E. Cheese's, jehož pobočky jsou kombinací zábavního centra a fastfoodové restaurace, má zájem o vstup na český trh. Proto tu už hledá parnera, který by restauraci této značky provozoval formou franšízy. Na americkém trhu už nevykazuje významný růst, jeho strategií je zesílení zahraniční expanze, o které vedení firmy rozhodlo na začátku letošního roku. Po Střední Americe, tedy Mexiku, Portoriku či Panamě, má na řadu přijít střední a východní Evropa. "Americký trh je nasycený, jestli si chceme udržet profit, musíme ven. Nechceme sami sebe kanibalizovat," uvedl v rozhovoru pro HN Carlos de León, šéf expanze Chuck E. Cheese's. "Česká republika spolu s Polskem či Ruskem splňuje naše ekonomická, politická a demografická kritéria. Populace tu roste, jsou zde příznivé ceny nemovitostí i rozumné daně," dodal k plánům své firmy de León.
Jídlo a pití
Fastfoodové řetězce už v USA nerostou. Nové zákazníky hledají v Česku

Demografické i ekonomické ukazatele lákají americké franšízy do Česka, americký trh stagnuje.
Foto: Shutterstock
Americká síť Chuck E. Cheese's a další chystají vstup na český trh. McDonald's a další lídři trhu loni v Česku otevřeli nové pobočky. Expanzi ve střední a východní Evropě na rozdíl od stagnující Ameriky pokládají za krok správným směrem. Překonají úspěch McDonald´s?
HN
Máte již předplatné? Přihlaste se.