Nová podoba Google+
Foto: Otakar Schön
Dvě největší sociální sítě během 24 hodin představují nový vzhled svých webových stránek a aplikací. Facebook je v defenzivě i přes dobré hospodářské výsledky, bojí se ztráty uživatelů.

Sociální sítě mění svou tvář. Potvrzuje to téměř současná úprava designu Facebooku a služby Google Plus, dvou největších sociálních sítí na světě. Facebook i Google chtějí udržet uživatele díky výraznější grafice a většímu prostoru pro obrázky. Facebook se navíc snaží získat více peněz od inzerentů viditelnější a interaktivnější reklamou.

Mark Zuckerberg při představení novinek přirovnal Facebook k osobním novinám, které mají stránku s hlavními zprávami dne a dalšími rubrikami. Design hlavní stránky Facebooku připomíná Google+ (zejména mobilní verzi), s většími obrázky příspěvků přes většinu stránky oproti současným 40 procentům.

reklama
HN

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.