Obchod oděvního řetězce American Eagle Outfitters na Times Square
Foto: Bloomberg
Blikající neony, obří plazmové obrazovky, billboardy, laserová show, chodící reklamní poutače, hlasití pouliční prodejci. Newyorské náměstí Times Square, jímž podle statistik projde neuvěřitelných 39 milionů turistů ročně, se v posledních letech podstatně mění.

Velká bílá cesta (The Great White Way), jak se náměstí Times Square díky záplavě světel též přezdívá, prochází poměrně podstatnými změnami, které ovšem pozornosti nezainteresovaného návštěvníka zůstávají utajeny.

Podoba, do které Times Square v poslední době dorůstá, nese znaky nákupní zóny, jíž dominuje především zboží nižších a středních cenových relací. V duchu této zmiňované tendence lze proto chápat i nejnovější záměr švédského oděvního řetězce H&M, který na nejprestižnější adrese 4 Times Square (paradoxně též sídla světoznámého vydavatelství luxusních módních časopisů Vogue a Vanity Fair) otevírá jednu ze svých četných poboček.

HN

Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.