Když se sejdeme v restauraci Lichfield v hotelu Augustine na pražské Malé Straně, objedná si jen červené víno a mátový čaj. „Pořádné jídlo teď nestíhám, mám v Praze jen pár hodin a další čtyři schůzky,“ omlouvá se hned s italsky širokým úsměvem Giorgio Ballerini, obchodní ředitel milánské společnosti ISA. A tak „obědváme“ víno a on se hodně směje a mluví rychle a živě o luxusním hedvábí, kožešinách a pravidlech módního průmyslu.

„Pokud chcete uspět, musíte být stoprocentně orientovaní na značku. Na schůzku s módními návrháři si vždycky beru jejich doplňky. Když jdete k lidem od Diora, prostě musíte mít Diora,“vypráví Ballerini, jak někdy za den i pětkrát mění klobouk nebo sluneční brýle.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se