Amancio Ortega otevřel první butik Zara v roce 1975.
Foto: Reuters
13. 10. 2012 08:43
Sdílet
Španělské módní značky se soustřeďují zejména na rychle rostoucí trhy. Do tří let mají mít všechny oděvní podniky internetový obchod. Jaké je tajemství jejich úspěchu a v čem mají konkurenční výhodu oproti ostatním výrobcům?
Téměř jako maják v nejisté ekonomické situaci Španělska působí tamní oděvní společnosti. Zatímco na většinu španělských podniků plnou vahou dopadá krize, krachují a propouští, módním značkám se daří. Vykazují růst tržeb, najímají nové zaměstnance, otevírají další pobočky a i do budoucnosti hledí s optimismem.
V loňském roce 72 procent španělských módních značek zaznamenalo nárůst tržeb. Vyplývá to z průzkumu agentury Vente-Privee y Modaes mezi 300 předními textilními společnostmi. A celkem 64 procent z nich navíc očekává, že jejich prodej stoupne i letos.
HN
Ještě na vás čeká
80
% článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.