Téměř jako maják v nejisté ekonomické situaci Španělska působí tamní oděvní společnosti. Zatímco na většinu španělských podniků plnou vahou dopadá krize, krachují a propouští, módním značkám se daří. Vykazují růst tržeb, najímají nové zaměstnance, otevírají další pobočky a i do budoucnosti hledí s optimismem.

V loňském roce 72 procent španělských módních značek zaznamenalo nárůst tržeb. Vyplývá to z průzkumu agentury Vente-Privee y Modaes mezi 300 předními textilními společnostmi. A celkem 64 procent z nich navíc očekává, že jejich prodej stoupne i letos.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se