Kampaň návrháře Andrewa Marca inspirovaná knihou Padesát odstínů šedi
Foto: archiv značky
Inspirací pro návrháře může být cokoli. Západ slunce, africká příroda, staré obrazy. Překvapivě i knížka, ve které na sobě hlavní hrdinové většinou nemají vůbec nic. Erotický román Padesát odstínů šedi dobyl ženské knihovny a teď se chce vloudit i do jejich šatníku.

Jestli jste o ní ještě neslyšeli, tak o ní zaručeně brzy uslyšíte. Kniha, která pod názvem Padesát odstínů šedi má na podzim vyjít i česky, se stala nejrychleji prodávaným světovým paperbackem, a zanechala tak za sebou i poslední díl Harryho Pottera.

 

V zásadě jde o kombinaci populární teenagerovské ságy Stmívání a filmu 9 a 1/2 týdne. Ona je mladá, krásná, inteligentní a má nízké sebevědomí, on je také mladý, krásný, inteligentní, a k tomu ještě neuvěřitelně bohatý – a má zálibu v sexuálních praktikách, které se neobejdou bez bičíků, pout a podivných kožených křesel.

reklama
HN

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.