V Česku dochází k posunu generací. Dobře je to poznat zejména na pivním trhu. Smíchat si pivo s limonádou znamenalo ještě před pár lety vrchol pivního barbarství.

Dnes se pijou pivní mixy po statisících hektolitrech. Raketový nástup radlerů je ale jen jedním z důkazů toho, že se české pivní preference začaly měnit.

Dochází k posunu generací,tvrdí Jan Veselý, výkonný ředitel Českého svazu pivovarů a sladoven. Vůdčí společenskou roli hraje totiž generace okolo pětatřiceti čtyřiceti let. Právě oni vypijí v celkovém objemu nejvíc piva, a proto určují pravidla hry na trhu. Od předchozí generace se liší jak nižším množstvím spotřeby, tak otevřeností k novinkám.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se