V minulých dílech webového seriálu jsme si již řekli, k čemu jsou vlastní webové stránky dobré, co jejich pořízení obnáší a jejich hlavním cílem je především přilákat návštěvníky zajímavým obsahem. V pátém díle si povíme, co má obsahovat kvalitní web a jaká základní pravidla je potřeba dodržovat. Jak z návštěvníka udělat zákazníka, to si přiblížíme až v dalších dílech.

Většina lidí vyhledává informace, novinky a produkty prostřednictvím internetových vyhledávačů. Těmi hlavními jsou na tuzemském trhu Google a Seznamu. Co ale dělat, aby naše webová stránka vyskočila v seznamu na nejvyšším místě?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se