Logo francouzské značky Louis Vuitton už zažilo ledacos. Stephen Sprouse ho počmáral graffiti, Takashi Murakami ho zpestřil výraznými barvičkami. Teď se změnilo v záplavu barevných puntíků. Za všechno může japonská umělkyně Yayoi Kusama, jejíž umění vychází z jedné dávné halucinace.
Francouzskou značku Louis Vuitton ztělesňuje její logo - iniciály LV se stylizovanou hvězdou a čtyřlístkem. Dočasně ho ale nahradí barevné puntíky. Značka se totiž rozhodla vytvořit limitovanou kolekci navrženou japonskou umělkyní Yayoi Kusamou, pro kterou jsou právě barevné tečky a puntíky hlavním vyjadřovacím prostředkem.
Speciální puntíkatá kolekce se bude v létě prodávat jen v sedmi obchodech na světě - v New Yorku, Hong Kongu, Singapuru, ve dvou buticích v Tokiu, v Paříži a Londýně. Není to poprvé, co Louis Vuitton od základů změnil své logo. legendární se stala "graffiti" kolekce od Stephena Sprouse nebo spolupráce s japonským umělcem Takashi Murakamim, který logo Louis Vuitton navrhl ve výrazných barvách.
HN
Ještě na vás čeká
90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.