Tvůrci nových botasek ve značkové prodejně.
Foto: HN – Lukáš Bíba
Sportovní botasky se před třemi lety dočkaly velkého návratu. Díky dvěma pražským výtvarníkům dostaly novou přitažlivou podobu a staly se vyhledávaným zbožím. "Chtěli jsme ukázat, v čem spolupráce s grafikem může firmě prospět," říká jeden z autorů.

Silná generace Husákových dětí ráda vzpomíná, a pomáhá tak zpět na výsluní tradičním tuzemským značkám. Oblíbené výrobky musí ale často obléct nový kabát. Ke slovu tak přichází redesign a s ním i mladí designéři, kteří si tradiční výrobky pamatují jen matně.

Jan Kloss a Jakub Koruš před třemi lety navrhli novou kolekci sportovních bot podle původních modelu Botas Classic.

"Adidas i Puma mají svou retroedici. Proč ne Botas," říkají grafici, kteří za redesign botasek posbírali už desítku cen.

Pro klasickou botasku už jste připravili čtyři reedice a další tři modelové řady. Jak hledáte další nápady?

Kloss: Nápady hledáme všude kolem sebe. V ulicích, přírodě, zážitcích, lidech kolem nás a velkou měrou, i když to bude znít možná divně, třeba v hudbě. Nicméně se nám již od počátku etablovaly jakési klíčové modely, které byť s menšími obměnami držíme napříč kolekcemi. Těmi je vždy nějaký celočerný model pro konzervativnější zákazníky a pak nějaký hodně barevný, který mu děla protipól. Jak se ukázalo, tyto dva extrémy jsou alespoň v našem podání nejprodávanější.

HN

Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Máte již předplatné? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.