Opulentní. Rozmařilý. Velkorysý. To je asi nejlepší charakteristika časopisu, který loni začala vydávat J&T Banka pro klienty svého privátního bankovnictví. V sobotu za něj získala na European Design Awards zlatou mediali v kategorii časopisy. Do Helsinek si pro ocenění přijelo 150 designérů z 15 zemí. Nejúspěšnější v soutěži, která má za sebou šestý ročník, byla nizozemská designérská studia.

Hlavní cenu poroty získalo amsterodamské studio Gummo. To pro holandskou poštu vytvořilo poštovní známky metodou takzvané rozšířené reality (augmented reality). Známky na první pohled vypadají úplně obyčejně, až lehce nudně. Po nainstalování správné aplikace si ale po přiložení známky k webové kameře můžete prohlédnout 3D modely odvážných moderních staveb, které se právě v Nizozemsku stavějí.

Pro J&T Banku Praha znamená zisk zlaté medaile na prestižní soutěži obrovský úspěch. Když totiž poprvé zveřejnili svůj nápad vydávat časopis, který je stojí spoustu peněz (jedno vydání přijde na 1,5 milionu korun) a o bance a jejích produktech v něm přitom není skoro ani slovo, klepal si leckdo na čelo.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se