Statistiky prozrazují, že letadla SAS dopravila své pasažéry včas ve více než 90 % případů, přičemž se sledovalo období mezi letošním květnem a červencem. Stejně dobrého výsledku dosáhli Skandinávci i loni. V červenci SAS dokonce zaznamenaly úspěch nejen v evropském, ale i v celosvětovém žebříčku, kdy byly nejpřesnějším dopravcem na světě.

Dobrých výsledků dosáhly i irské nízkonákladové aerolinky Ryanair, na které nebylo nutné čekat ani minutu navíc ve více než 69 % letů. Jen o procentní bod za nimi zůstávají ostrovní kolegové z British Airways. Poměrně neuspokojivého výsledku s pouhými 52 % nezpožděných příletů dosáhla společnost easyJet.

Zakladatel a majitel značky easyJet Stelios Haji-Ioanno v reakci na špatné výsledky pohrozil, že pokud aerolinky svou bilanci nezlepší, zakáže jim používat slovo "easy" v názvu. Za přijatelné považuje zpoždění o průměrné délce do 15 minut, zatímco realitou je zpoždění téměř půlhodinové. Dalším nepříznivým výsledkem pro easyJet je, že jen 48 % jejich mezinárodních letů dorazí včas, což je výsledek ještě o něco horší, než jakého dosáhly např. Air Zimbabwe, kterým se včasný přítel podaří v polovině případů.

České aerolinie mají 71 % nezpožděných letů. Za ČSA zaostaly například Air France nebo i zmiňované britské aerolinky. Dochvilnější než ČSA byla třeba Lufthansa, kterou ovšem předčil mimo jiné ruský Aeroflot.