Předchozí generace označovaná jako i30cw se doprodává od 264 990 Kč, k dispozici bude přibližně do konce prázdnin.

Nejlevnější Škoda Octavia Combi stojí od 349 900 Kč, starší provedení Tour od 269 900 Kč. Cena konkurenčního Fordu Focus kombi začíná na 369 990 korunách, VW Golf je pak ještě o dalších 70 000 korun dražší. Renault Mégane Grandtour startuje na 289 900 korunách.

Výroba i30 kombi začala na Moravě minulý týden. Automobilka chce letos vyrobit 127 000 vozů i30, z toho asi pětinu má tvořit provedení kombi. V dalších letech Hyundai očekává, že kombi zvýší poptávku po modelech i30 a bude se podílet zhruba 30 procenty na celkovém prodeji této modelové řady. V Česku má podíl kombíků tvořit až šedesát procent.

Nová generace i30, v provedení jako pětidveřový hatchback nebo nejnověji jako kombi, byla navržena a zkonstruována v Technickém středisku Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu. Kombi sdílí s kratší verzí nejen motory, benzinové a naftové agregáty o objemu 1,4 a 1,6 litru, ale na rozdíl od minulé generace i platformu, takže obě verze nabízejí nyní stejně místa na nohy.

Kombi má o 185 milimetrů delší záď, která dává zavazadlovému prostoru nadprůměrných 528 litrů v základní konfiguraci. Ve verzi kombi zůstanou zachovány volitelné prvky výbavy, jako je proměnlivý posilovač řízení nebo adaptivní světlomety s natáčením světelného paprsku do zatáčky.