Nová generace minivozu Fiat Panda přijede na český trh v březnu, ale ta současná nezmizí. Bude se vyrábět a prodávat současně s novinkou pod jménem Panda Classic. Nabídka se zredukovala na dvě motorizace u klasického provedení a dvě u Pandy 4x4 (Climbing) s pohonem všech kol. K dispozici bude vždy jediná výbava.

Základní cena Pandy Classic s motorem 1.2/50 kW klesla o pět tisíc na 154 900 Kč. Tím se Panda Classic stala spolu s Renaultem Thalia nejlevnějším novým autem v Česku.

Druhou příjemnou zprávou u Fiatu Panda Classic kromě poklesu ceny je výrazné navýšení standardní výbavy. Zatímco dříve stál u základní Pandy Actual za řeč maximálně airbag řidiče, nyní patří k výbavě Pandy Classic rovněž například posilovač řízení, výškově stavitelný volant, centrální zamykání a elektrické ovládání předních oken, airbag spolujezdce, příprava na rádio nebo nárazníky v barvě karoserie. Příplatek za klimatizaci se snížil o 6200 Kč na 15 tisíc Kč.

Kromě základní benzinové dvanáctistovky se dá Panda Classic pořídit i s motorem na zemní plyn. Auto ale stojí téměř dvojnásobek – 289 900 Kč.

Změnila se také nabídka Pandy 4x4 s výbavou označenou jako Climbing. Tady je ale výhodnost diskutabilní. Panda Classic Climbing stojí sice v základním provedení s benzinovou dvanáctistovkou o deset tisíc méně než dosud (279 900 Kč), ale zároveň přišla ve standardu o klimatizaci a rádio s CD přehrávačem. Zajímavější je cenový posun u Pandy 4x4 s naftovou třináctistovkou, která zlevnila o čtyřicet tisíc na 309 900 Kč.

Panda 4x4 zůstává nejlevnějším autem na českém trhu s pohonem všech kol.

Zde je aktuálně pět nejlevnějších aut v Česku při platbě v hotovosti:
Fiat Panda Classic 1.2 154 900 Kč
Renault Thalia 1.2 Authentique 154 900 Kč
Dacia Sandero 1.2 Access 159 900 Kč
Chevrolet Spark 1.0 162 900 Kč
Renault Twingo 1.2 Access 164 900 Kč