reklama
přihlášení odhlášení online inzerce mobilní verze | obsahový servis | online archivy | předplatné titulů economia       rss | mms | sms      
Nejste-li dosud registrován, pokračujte zde
Uživatelské jméno:
Heslo:
Úvodní stránka iHNed.cz iHNed.cz Hospodářské noviny Respekt Ekonom Marketing&Media Obchodní věstník KarieraWeb Odborné měsíčníky
Aktuální vydání Poslední týden Online archiv Rubriky IN Magazín Víkend Proč ne?! Český exportér
Svět Moje řeč Rozhovor Téma (pozn. red.) Zblízka Velké spory vědy a techniky
ArchitekturaJídloMódaHodinkyTrh s uměnímOsudStyl

Do deště i pod okap

Klára Klempířová

Způsob tohoto jara se zdá být zatím velmi slunečný, ale nezapomínejme, že je teprve duben. A Když nesetrváme ještě za kamny, dobrý pršiplášť se může... »»»

Legenda tenisky Converse

Klára Klempířová

Markýz Mills Converse toužil roky po dobrých, pohodlných a odolných botách. A když mu je žádný švec nedokázal ušít, rozhodl se pomoci si sám. Svou... »»»

reklama

Elektrizující kabeláž

Klára Klempířová

Objemné vaky i malá pouzdra na řetízku, prošívaná kožená zavazadla pevných tvarů i pytlíky z luxusních potištěných textilií... Kabelky, které by měly... »»»

Na módním korzu ve Florencii

Helena Fejková, módní návrhářka

veletrh pánské módy Pitti Immagine Uomo každý rok promění Florencii na mekku světové módy. Ta se však nepředstavuje jen ve výstavních palácích, ale... »»»

Pitti Immagine Uomo v notovém záznamu

Klára Klempířová

Mezi nejvýznamnější odborné módní akce na světě patří PitTi Immagine Uomo neboli veletrh pánské módy ve Florencii. Od 70. let minulého století se... »»»

Italové jsou odvážnější

Helena Fejková

Ačkoliv sama vytvářím jen malou pánskou kolekci, je pro mne veletrh Pitti Immagine Uomo vždy zážitkem a potěšením. Je to škola aranžérů, přehlídka... »»»

Elegance až na tělo

Klára Klempířová

Někdy sice vyhlédne z dekoltu, ale většinou je přísně utajené. Spodní prádlo dokáže ženám pozvednou tvary i sebevědomí. »»»

Kabelka nekouše

Klára Klempířová

Přiznejme si, že všechno, co potřebujeme k běžnému životu, už máme. Jenže dostávat dárky i obdarovávat je příjemné - Ale také riskantní. žena koupí... »»»

Vášeň přenašečů stylu

Klára Klempířová

Náramkové hodinky jsou předmětem denní potřeby, ale také důležitým módním doplňkem. Drahými hodinkami sice není třeba demonstrovat osobní úspěch,... »»»

Ve stylu Naomi Goodsirové

Ivana Rudičová

Její originální doplňky zdobí nejednu přehlídku módních návrhářů světových jmen. V březnu 2012 připravila pro defilé Kanye Westové kolekci uměleckých... »»»

celkem nalezeno: 121
 zobrazuji: 1 - 10 
Jinýma očima
Sbohem, bí-ou-dý!
Jindřich Šídlo

My máme hokej, Irové ragby. Sporty, které půlka světa nezná, ale o to víc je my, ragbyové a hokejové národy, dokážeme prožívat. My máme Jaromíra Jágra, Irové Briana O'Driscolla. Mistr Jágr ještě... »»»

Stalo se v pátek
Legendární letoun rekordman

Dne 13. září 1935 dosáhl Howard Hughes, boháč a podnikatel v letectví a filmovém průmyslu, světového rychlostního rekordu na svém letounu H-1. Letěl rychlostí 567,10 km/h. Byl to poslední rekord,... »»»

Hvězdná etiketa
Krásky s dobrým srdcem

Konec roku se blíží ještě jen pomalu, ale kalendář firmy Pirelli je už hotov. Autorem kolekce uměleckých aktů známých hereček a modelek pro rok 2013 je oceňovaný válečný fotoreportér a antropolog... »»»

DNA duše
Chytří mají nos na lidi

Inteligentnější lidé více důvěřují svému okolí. Důvěřivost klesá spolu se snižující se inteligencí. Tak vyzněla nejnovější studie, založená na analýze dat, nasbíraných ve Všeobecném sociálním... »»»

Foto CV
Alain Ducasse
reklama
reklama
reklama
 
 
  HN SERVIS
 
   VYBRALI JSME Z HN
 RADY PRO BUSINESS TRAVEL
Zavřít

Business Travel odkazy

Exporter.iHNed.cz 18.12.2003 14:34






Nový názor
Autor:
E-mail:
Město nebo místo:
Zveřejnit e-mail:
Zasílat reakce e-mailem:
Titulek:
Odeslat


Upozornění. Redakce iHNed.cz si vyhrazuje právo smazat příspěvek, ve kterém se vyskytnou vulgarismy, slova a výrazy urážející ostatní čtenáře, dle zaběhlých společenských norem v ČR.




předchozí článek   další článek
 
reklama
 
reklama
reklama