Podle Anholtova Nation Brand Indexu, který každoročně poměřuje tzv. image značky 50 států světa (pořadí sestavuje podle rozhovorů s 20 tisíci lidmi z 20 zemí, kteří hodnotí státy podle exportu, vlády, kultury, obyvatel, turismu atd.), je letos nejsilnější značkou Německo. Tomu mimo jiné zásadně pomohlo vítězství v MS ve fotbale. Americe, která žebříčku dominovala uplynulých pět let, sebrali body respondenti z Ruska a Egypta. Samotné Rusko je na 25. místě, Čína je třiadvacátá. Česko se umístilo na 30. pozici, hned před Indií a Tureckem.
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení