Filmový průmysl se vždy zajímal o dívčí publikum. Možná ale nikdy tolik jako v uplynulých deseti letech. Ságy Stmívání či Hunger Games se vydaly na lov onoho diváckého segmentu, který údajně vynesl do miliardových výšin romantické drama Titanic svým půvabným zvykem chodit do kina opakovaně.

Mezinárodní společnost Lionsgate, jež stojí za dobrodružným hitem Hunger Games – příběhem z dystopické budoucnosti USA o dívce, která vznítí revoluci a nemůže se rozhodnout mezi dvěma chlapci – si nenechala ujít šanci vytěžit zlatý důl, který Hunger Games od své premiéry v roce 2012 představují. Závěr trilogie tak autoři dávkují po vzoru Harryho Pottera. První část snímku nazvaná Hunger Games: Síla vzdoru, jež včera vstoupila do českých kin, pak trpí typickým neduhem rozpůlených dílů – čekáním na velké finále.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se